Urozmaicona dieta

Każdy, kto rozpocząć walkę o mniejszą wagę nie powinien zapominać o własnym zdrowiu. Zgubienie nadprogramowych kilogramów okupione konsekwencjami zdrowotnymi to marny sukces. W związku z tym należy wiedzieć, jak odchudzać się zdrowo. Podpowiadamy o czym nie wolno zapomnieć, jeśli nie chcemy szukać porady lekarskiej na skutek walki z nadwagą.

choco lite z czym brać – Nr 1 na odchudzanie

Urozmaicona dieta
Błędem , który popełnia mnóstwo osób chcących chociaż trochę schudnąć jest monotonna dieta. Jak się okazuje jest to najłatwiejsza droga do tego, aby walczyć potem chociażby z anemią bądź odwapnieniem kości. Dlatego bardzo ważne jest, aby urozmaicać swoją dietę. Na talerzu muszą znaleźć się produkty dostarczające białka, węglowodanów, tłuszczu, ale też witamin oraz składników mineralnych. Sięgać należy po produkty zbożowe z pełnego przemiału, mleko i jego przetwory, białe mięsa, tłuszcze roślinne, warzywa , a także owoce.

Odstępy między posiłkami
Każdy, kto zdecydował się rozpocząć walkę z nadprogramowymi kilogramami powinien pamiętać przede wszystkim o tym, aby jeść regularnie. W ciągu dnia powinno się zjadać od czterech do pięciu posiłków dziennie. To najlepszy sposób, aby skutecznie przyspieszyć metabolizm. Zjadanie tylko jednego czy dwóch posiłków dziennie działa zupełnie odwrotnie. Efektem może być zatrzymanie wagi przybieranie kolejnych kilogramów.

Błonnik musi być
W procesie odchudzania bardzo ważny jest błonnik. Wchłania on wodę, w efekcie czego pęcznieje w żołądku. W efekcie czujemy się dłużej syci. Co więcej, wpływa on korzystnie na pracę jelit. Pracuje jak miotełka, która wymiata to, czego w jelitach nie powinno być. Największe ilości błonnika znajdują się w produktach pełnoziarnistych, warzywach i owocach. Należy jednak sięgać po te warzywa i owoce , które nie zawierają zbyt dużo cukru.

Nie zapominaj o śnie
Zdrowe odchudzanie to także odpowiednia ilość snu. Prowadzone badania pokazują, że osoby , które śpią zbyt mało znacznie wolniej gubią zbędne kilogramy niż ci, którzy przestrzegają zasad higieny snu.

Dodaj komentarz